lördag, januari 30, 2010

I startgroparna

Sitter vid köksbordet med en kopp kaffe. Alldeles strax plockar Miis upp mig för idag har vi pysselträff!! :) Vi har för andra gången hyrt församlingshemmet här i Ärla och idag blir vi 22 tjejer som ska pyssla tillsammans. Vi var 27 med lite sena avhopp pga sjukdomar gjorde att vi tappade en del på slutet men det gör ingenting, de får komma nästa gång. :) För fler gånger blir det! Vi har dessutom kikat noga och insett att vi kan ha en distansträff, två-tre dagars pysslande med övernattning och käk. Låter det intressant?

Nu hör jag Miis ute på gården, got to go!

Tjing!

4 kommentarer:

DrAnnika sa...

Sover Dållan på rygg? Skiter björnen i skogen? Älskar tettiz och annika Timpan Holtz? Gillar Malin blommor och Bling?

Var ute i god tid så jag kan boka och komma!!!

Anonym sa...

jag kommer jag med :-)) Anna

Chruss sa...

Vore kul! Jag har iofs inte långt hem - pyssla är det viktigaste vettdu!

Malin ~ Lillpiga sa...

Vad härligt att höra att instresse finns!! :)