onsdag, oktober 27, 2010

Lillpiga skapar av Maja Designs Gammaldags Jul

Det börjar sannerligen bli dags att tänka på alla julkort, månaderna rullar på och hösten svischar förbi i en rasande fart!

Jag fick hem ett stort paket med underbara Maja Designs Gammaldags Jul från Brunkullan Scrap & Card. De papprena är så underbart vackra och passa mig precis. Mitt första alster ut är ett kuvertkort som är öppningsbart så att man kan lägga tex en tag och pengar inuti. Pappret heter Vackra paket och blommor&blad, bling och spets finns såklart i butiken och jag har även använt mig av flera olika stämplar ur Stempelgledes Grunge-kollektion.







På baksidan använde jag den stora swirlscirklen som passar perfekt ihop med min personliga stämpel.



In med er i butiken och frossa i Stempelgledes olika kollektioner och bland Maja Designs underbara papper! Missa heller inte de sprillans nya Stempelgledekollektionerna som nu går att förbeställa!



3 kommentarer:

Ingalill sa...

Du lyckas gång på gång.. jättefint! =)

Gunvor sa...

Så fantastiskt fint! Här blir man ju bortskämd av allt ögongodis!

Kram, Gunvor

Bodil sa...

FANTASTISKT FINT!!!