torsdag, februari 17, 2011

En familjetradition

Jag hittade en tävling i bloggen Månadens utmaning, den tävlingen går ut att på att skapa efter strofen: Vår bästa tid är nu.

Jag valde att scrappa ett foto på vår midsommartårta som vi gjorde i syrrans stuga i Ullånger på midsommarafton 2010. Det är en tradition som min mamma och moster skapade i mitten på 70-talet och som jag och min syster väljer att hålla vid liv. Ingen midsommar utan vår midsommartårta! :)

Just midsommar är nog min favorittid på året, ljust dygnet runt, börjar bli ganska varmt, myggen har inte blivit helvetiskt jobbiga än (förhoppningsvis) och sommaren och semestern lurar alldeles bakom hörnet. OCH! Man får träffa sin släkt och familj på midsommar, därför är det min bästa tid! :)







7 kommentarer:

Ingalill sa...

Skitsnygg!!

Cornelia sa...

Vilken alldeles underbar LO!

Tack för att du vill delta i Månadens Utmaning!

Frideborg sa...

Vilken vacker LO!!!!

Kram Marina

Pysselfröken sa...

Supersnygg LO! Lycka till i tävlingen!

Miis sa...

Helt helt ljuvlig... KANONFIN!!!!

Kram M

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack så mycket, tjejer! Jag blir glad av era fina ord! :)

Pillan sa...

Grattis till vinsten i månadens utmaning!! Din LO är kanonfin, så jag förstår varför de valde ut den som vinnare!!
/Pillan