torsdag, maj 19, 2011

Grattis finaste du!

Dagens bidrag är skapat för Magdas och överlämnat till min finaste vän som fyllt år i dagarna. Kortet till henne har jag skapat av cardstock, pappret True Words från Botanical Collection från Prima. Dessutom har jag använt thickers, halvpärlor från E-line, Artisian Elements, spets, blommor från prima, rosor och akrylrosor. Blomspetsen är vit från början men väldigt lätt att färga in med tex Distressrefill.







Hoppas ni gillar mitt kort och hittar en massa smaskigt i butiken! Ni kan fortfarande beställa scrapfeberkit och vara med i forumets tävlingar som pågår till den sista maj.

4 kommentarer:

Ingalill sa...

Så fint! (som allt du gör...) Gillar verkligen blått och brunt tillsammans.
Hoppas ni får kul i Dublin!

Miis sa...

Och jag ÄLSKAR kortet, det är hur vackert som helst.... Så FINT!
Tack min darling!

Beea sa...

WOW WOW Så otroligt fint kort!!

Liza sa...

Tjusigt kort! :)