tisdag, oktober 25, 2011

Vårt vita bröllop

Som många vet så gifte jag och Mattias oss i slutet på augusti. Bröllopet gick i vitt, vitt, vitt och LITE guld. Såklart var således även min brudbukett vit. Vita rosor, vit storblommig brudslöja och vita sidenband och det var verkligen min drömbukett, jag älskade den!

Här kommer en layout jag skapat för fantastiska Wild Orchid Crafts i England och alla dekorationer hittar du hos självklart hos Wild Orchid Crafts. Jag har använt tulpaner, rosor, vildrosor, liljor, rosenknoppar, pärlstrån, spets, bling och blingswirls.

Titta gärna in i WOC´s designblogg för fler alster och glöm inte vår utmaningsblogg där det är nya tävlingar varannan vecka med fina priser.

Tack för titten!

************************************************************

I have made a layout of my fantastic bridal bouquet for Wild Orchid Crafts in England. Our wedding was in white, white, white and a little bit of gold. We love white! :) You can find every single decoration in the shop among tons and tons again of wonderful flowers, embellishments, ribbons, laces and pearls. I have used roses, wild roses, tulips, rhinestones, swirls, rosebuds, pearl spray, lilys and lace.

Please enter our blog for more inspiration and dont forget our challenge blog with new challenges every second monday with lovely flowers!

Thanks for visiting and welcome back!








7 kommentarer:

Dianne H sa...

Your layout is absolutely stunning. I love your creations.

Malin ~ Lillpiga sa...

Thank you very much! :)

Tina sa...

Wow....this is just gorgeous! Love all the extra details!

Tina

Stephi sa...

men ååå, det var den vackraste Lon jag sett på länge!

Spacegirl sa...

Så otroligt vacker!

Malin ~ Lillpiga sa...

Thanks girls! :)

Mikaela sa...

oj du, jösses vilken underbart vacker LO. O jag som inte ens e för så mycket vitt!!!!