onsdag, januari 18, 2012

Good girls go to heaven...

...bad girls go everywhere!

En dag i mars så åkte jag och två kompisar till Västerås för att fota oss i en riktig studio. Det blev totalt 10 bilder köpta och här har jag scrappat en av dem. Min fotoserie var ingen snäll och gullig utan jag körde på den hårda sidan av Malin. Fotografen jobbade hårt för att få mig att fnittra fjolligt men icke, jag VILLE ha allvarliga bilder. :)

Jag har använt mig av bland annat rosor och swirls och de hittar du hos engelska Wild Orchid Crafts. Välkomna in och kika!

Glöm inte bort att kika in i vår designblogg för mer inspiration eller att delta i våra utmaningar som presenteras i vår utmaningsblogg, fina dekorationer och blommor till vinnaren!

************************************************************************

Two girlfriends and me went to a studio to take a bunch of cool pics in March 2011. I was in my heavy metal-mood so I dont smile on the pics and that was my goal. I wanted a serie of serious and dark photos.

I have used roses and swirls and you can find the material at Wild Orchid Crafts.

Dont forget our challenge blog with new challenges every second monday with lovely flowers for the winner!








3 kommentarer:

agnelia sa...

Så läckert, så rockigt - så DU!

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack hjärtat!! :)

agnelia sa...

Jag älskar dina rockiga alster! ♥