onsdag, maj 30, 2012

Malin ~ a Scorpio by the book


God morgon världen!

Idag är det min tur att blogga för Hobbyworld och jag tänkte jag skulle visa en layout. En rätt Clean&Simple  i mina ögon. Bara cardstock och lite bling i stort sett. Näckrosorna har jag skurit ut med min Silhouette Cameo och så även vinbladsrankorna. Rankorna har jag "färglagt" med glitterlim och bokstäverna är foamstickers med glotter på från EK Success. Ursnygga!

Titeln är lång och säger: "Dont trust these eyes because I'm pure evil! Malin - a Scorpio by the book..." Och det är helt sant, är det något jag verkligen är som så är det en skorpion. De allra flesta karaktärsbeskrivningar för en skorpion stämmer så väl in på mig. Jag går i döden för mina vänner men sårar du mig så har du en ovän för resten av ditt liv. Lite hårddraget men ni förstår nog innebörden. :)

Ha en fantastisk vecka och pyssla på!

På återseende!

**********************************************

Good morning everyone!

Today it's my turn to blog here at Hobbyworld! I have made myself a layout wich accordning to me is a Clean&Simple one. Just some cardstock and a few gems. The water lilies and the wine leafs have I made with my silhouette Cameo. The wine laves have I "painted" with glitter glue and the letters are amazing ones from EK Success. Already full of glitter! Absolutely awesome!

The title, whos says: "Dont trust these eyes because I'm pure evil! Malin - a Scorpio by the book...", is just right for a layout of me. The characteristic of a Scorpio is almost exactly like me. I can go trough fire and ice  for my friends but if you hurt me, I'll hate you forever. Well, the sounds a little bit hard but you understand what I mean. :)

I'll hope you all will be having a fantastic week and making a lot of crafty stuff! :)

Ta-ta for now!









Material:
Silhouette Cameo
Glitter Glue
13 x 13 inch Self-healing Cutting Mat 
Martha Stewart Craft Knife
3D Foam Squares
Martha Stewart Craft Glue
Bazzill Canvas 13*13

White Large Serif Foam & Glitter Alphabet And Number Stickers



Private stuff:
Gems


1 kommentar:

Anonym sa...

Jätteläckert! :)