onsdag, augusti 29, 2012

A little fan

Idag är det min tur att blogga för Hobbyworld och jag tänkte visa upp en solfjäder som jag skurit ut med min Silhouette Cameo och dekorerat med en massa härliga blommor, blad och bling från Prima Marketing. Den snygga bubblan i ramen har jag gjort med hjälp av min Epiphany Crafts. :) 

Solfjädern skapade jag på Formex-mässan när vi alla i teamet var där för att dema och visa upp oss och jag kan säga att den behövdes, det var galet varmt där! :)

Hoppas ni alla får en fantastisk dag!

*********************

It's time for me to make another entry for Hobbyworld and today I'll show you a card, shaped as a fan. I have made it with help from my Silhouette Cameo and a lot of flowers, leaves and embellishments from Prima Marketing. The lovely bubble have I made with help from my Epiphany Crafts. :)

 I made the fan when we all at Hobbyworld was at Formex and I can asure you, it was nice to have it though it was so hot in there! :)

I wish all of you a really happy day!







Silhouette Cameo
Bazzill White Cardstock 10-001
PM Interlude Flowers Turquoise 561413
PM Interlude Flowers White 561383
PM Encore Flowers White 561338

PM Rondelle Perlers Flowers 562410
PM Zephyr Velvet Trinkets 560010
PM Leaves Spotlight - Pastel 562199
PM Tessitura Flower 562762
K & Company Susan Winget Botanical Rub-Ons with Gems 30-614420 
White Large Serif Foam & Glitter Alphabet And Number Stickers SPAPB183 




3 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Woooow!!! Soooo gorgeous!! :D :D :D

Mojca sa...

Oh really cute and love the embellishment. Hugs! Mojca

agnelia sa...

Snyggt som attans!