torsdag, januari 31, 2013

Real True Love

Här kommer en layout på mig och min älskade Jack Russel-tik Vittra. Jag vann en tävling i november ifjol där vinsten var make up, hårstyling och fotografering i studio i Västerås. Under en stund fick även min fina vovve vara med och jag valde den här bilden att scrappa med. Vittra är obekväm med kamera som stirrar på henne och vill helst av allt hem. ;)

Spellbindern jag har använt som fotoram är rykande het och alldeles nyss hemkommen från USA och CHA. :)

******************************* 

Here is a layout of me and my beloved Jack Russel, Vittra. I won a competition in November last year and the prize was make up, hair styling and a photo session in a studio in Västerås. For a little while even Vittra was allowed to be with me and I chose this picture to play with. Vittra doesn’t like the evil eye of the camera and just want to go home. ;)

The Spellbinder that I have used as a photo frame is brand new and smoking hot, directly from USA and CHA. :)








Materialet kan du hitta hos Hobbyworlds återförsäljare
The material can you find at the Retailers for Hobbyworld.

Material
Bazzill Basics Mono White 10-1001
Prima Marketing Flowers Interlude 561383
Prima Marketing Flowers Vibrato 561925
Prima Marketing Flowers Tessitura 562755
Prima Marketing Vintage Trinkets Romance Novel 559687
Prima Marketing Vintage Trinkets 559649
Prima Marketing Buttons 559816
Prima Marketing Junkyard Findings Typo Bulbs2 891534
EKSuccess Sticko Aristocrat Alpha Small 52-10166
EKSuccess Sticko Alpha Large Black Foam 52-50009
EKSuccess Sticko Serif FoamABC White SPABC183
Spellbinders Nestabilities Detailed Scallops S6-004

3 kommentarer:

Mojca sa...

Oh the page is gorgeous Malin and your little furry friend too. hugs! Mojca

Malin ~ Lillpiga sa...

Thanks Mojca! My furry friend is the best! :)

agnelia sa...

Underbar!!!