onsdag, augusti 21, 2013

Vissa saker....

 Tänk att vissa saker kan man inte klara sig utan. De blir som ett signum av en själv och en förlängning av ens personlighet. Två av mina saker som jag i stort sett aldrig lämnar är mina pilotbrillor och min skinnjacka. De har nog nästan vuxit fast på mig efter 27 års flitigt användande. Min första skinnjacka ärvde jag efter min pappa när jag var 11 år. Jag grämer mig djupt att jag inte sparat dem, en riktigt 70-talare med muddar och långa slag. Precis som de skinnjackor jag köper idag. :)

**********

Some things are hard to manage without. They are a little of a signatur of you and are always with you. Two of my things that I'm hardly without, is my sunglasses, Pilot style, and my leather jacket. I think they has almost grown in to my skin after 27years of use. My first leather jacket was my fathers old one, he gave it to me when I was 11 years old. I deeply regret that I didnt keep it for all this years, it was a real retro jacket from the seventies with wristlets and long lapels. Just like the leather jackets that I buy today. :)








Material
Bazzill Basics Mono White T10-1001
Prima Marketing Stencils Sunrise Sunset 960155
Prima Marketing Vintage Trinket Sunrise Sunset 960353
Prima Marketing Alphabet Stickers Zephyr 559175
Prima Marketing Say it in Crystals 560454
Prima Marketing Flowers Soprano 561703
Sticko Sweetheart Black Glitter Small 52-10114
Sticko Aristocrat Alpha Small 52-10166
Basic Grey Stickers BAS-3988
Basic Grey Stickers BAS-3984
Marianne Design Paper Roses Navy Blue RB2209
Epiphany Crafts Punch Oval 25 SST-37
Epiphany Crafts Bubble Caps Clear Oval 25 SSA-39
Epiphany Crafts Metal Settings Oval 25 Silver S7-53
SMASH Black Dots Tape 30-614796
My Minds Eye Collectable Notable Decorative Tape CTB129

Inga kommentarer: