onsdag, november 20, 2013

God Jul no1

Jag har snöat in på det där med distressremsor/rutor tror jag. :) Men på detta julkort har jag använt mig av akrylfärg från Martha Stewart för att skapa en distressruta. Både metallicfärg och glitterfärg, hur roligt som helst! :) Se till att kika in i bloggen fler gånger idag för det kommer ytterligare två julkort från mig idag. :)

Ha en bra dag!

************

I think I have get stucked with ditress ink-cards. :) But on this Christmas card I have made a background with paint from Martha Stewart instead. Both metallic paint and glitter paint, it's so fun! :) Come back later today for another peek, I'm gonna show you two more cards. :)

Have a nice day!






Material
Bazzill Basics Mono White T10-1001
Martha Stewart Paint Craft Metallic Sterling PL32128
Martha Stewart Paint Craft Glitter Sterling PL32181
Inkadinkado Christmas Silhouettes Clearstamps 98398
Tsukineko Versafine Onyx Black TSVF082
Artemio Rhinestones Round Clear 11006524
Spellbinder Nestabilities Gold Labels Four S5-159
Marianne Design Blue and White Paper Roses RB2214
Prima Marketing Press Alphabet #1 560843
Prima Marketing Press Block 560836


Inga kommentarer: