onsdag, januari 29, 2014

Tack!

För ett par helger sedan var jag bjuden på en tjejmiddag och då gjorde jag det här kortet som jag gav bort tillsammans med en bukett tulpaner. :) Vill gärna ge värdinnan något som ett tecken på min uppskattning att jag blir bjuden. :)

Allt material finns hos såklart hos Wild Orchid Crafts! Gå in och kika på den nya shoppen och alla nya,  härliga produkter som finns, det är rena rama godisbutiken! :)

Glöm inte att kolla in i vår designteamsblogg och att kolla in utmaningsbloggen där det kommer upp en ny tävling varannan måndag. :)

*****************

A couple of weekends ago, I was invited to a dinner party at a friends house. I made this card and gave her along with some tulips. :) I think it's a good gesture to give the hostess something to show that the invitation is appreciated. :)

All the material is to find at Wild Orchid Crafts, of course! Take a peek in the new shop and all the new goodies there is. It's like a freaking candy store! :)

Dont forget to check out the WOC-blog and the Challenge-blog with new challenges every second monday! :)





2 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Såååå vackert! Älskar färgerna och hur du satt upp ramen på 3D!

Malin ~ Lillpiga sa...

Tack snälla du! :D