fredag, januari 16, 2015

En ask fylld av ljus

Här kommer en ask som jag målat med ljus guldfärg från Martha Stewart och sedan dekorerat med allehanda blommor och blader. Denna har jag fyllt med en en massa värmeljus från Partylite och en tändsticksask som jag simpelt dekorerat med lite washitejp. Jag tänkte ta med denna som en värdinnegåva till lämplig middag framöver. :)

Scraphuset har i januari en tävling där man ska inspireras av en bild, jag tänkte att denna asken kan passa bra till den tävlingen. :)

*************

A little box that I've painted with light gold paint from Martha Stewart and then decorated with all sorts of flowers and leaves. I have filled it with a lot of tea lights by PartyLite and a matchbox which I simply decorated with some washi tape. I'm gonna give this as a thank-you-gift the hostess of a dinner soon to come. :)









Allt material finns hos Hobbyworlds återförsäljare. 

Material
Basic Grey Mini Alpha Stickers Green BAS-3991
Bazzill Basics Mono Vanilla T8-808
Bazzill Basics Mono Brown T9-943
Marianne Design Crown Lace JU0936
Marianne Design Green and Off-white Paper Roses RB2217  
Martha Stewart Craft Metallic Light Gold PL32996
Martha Stewart Craft Glitter Smoky Quartz PL32175
Prima Marketing Cigar Box Secrets Humidor 578596
Prima Marketing Capri Pinot Grigio 578237
Spellbinders Nestabilities Beaded Circles S4-292
Spellbinders Nestabilities Standard Circles LG S4-114
Spellbinders Shapeabilities Foliage Flourish S4-430 
We R Memory Keepers Metallic Washi Tape Copper 42603-5


Inga kommentarer: