fredag, juni 05, 2015

Välkommen till Slottet!

När jag var på en pysselträff hos min kära kollega Katja i Storvreta så var en av utmaningarna att skapa efter de två mest dominerade färgerna på kläderna på en an de andra deltagarna på träffen. Jag fick min andra kollegas namn på min lapp: Jeanette. Hon hade en svart top och ett par blå jeans så jag fick alltså svart och blått på min lott. Så här blev resultatet. :)

**********

When I was on a crafty event that my dear colleague Katja in Storvreta was hostess for. One of the challenges was to create with the two most dominant colors of the clothes from another participants in the event. I got my second colleague's name on my patch: Jeanette. She had a black top and a pair of blue jeans so I then got black and blue on my lot. This is the result. :)










All the material is to find at Hobbyworlds retailers.

Material
Basic Grey Mini Alpha Stickers Black BAS-3988
Bazzill Basics Mono Raven T10-1081
Prima Marketing Art Extravagance Glitter Set Caribbean 961565
Prima Marketing Art Extravagance Glitter Set Ebony and Ivory 961602
Prima Marketing Art Basics 3D Matte Gel 236 ml 961398
Prima Marketing 12x12 Art Stencil Damask 922344
Prima Marketing Sultry Shimmer Cobolt Color Bloom 573898
Prima Marketing Vintage Metal Precious Stone Color Bloom 573812
Prima Marketing Art Ingredients Micro Beads Black 962555

   

Inga kommentarer: